luns, 2 de novembro de 2020

OS NOSOS LIBROS FAVORITOS

PRESENTAMOS OS NOSOS LIBROS FAVORITOS 

A VER SE VOS ANIMADES A LELOS!!

 AGUSTÍN: " O meu libro favorito dende hai uns anos é Violeta quere ser vampiro, de Ramón D. Veiga e David Sierra, da Editorial Xerais"


"Gústame moito porque é moi gracioso e creo que é o terceiro libro que me regalaron".

RAÚL: Unha vez máis o meu libro favorito é un libro informativo, Insectos y animales singulares, de María Mañero, Editorial Libsa.


"Gústame moito porque é un libro sobre animais e é un dos primeiros libros que me regalaron".

MARTA: "O meu libro favorito é El mundo de Clodett, Superlío de gemelas da Editorial Montena".



Gústame tanto porque é moi gracioso.

CESC:" Preséntovos o meu libro favorito Mateo Hacck  un crucero inolvidable", da Editorial Montena.



"Gústame tanto porque é unha aventura de adolescentes moi graciosa".

AARÓN:" O meu libro favorito é un libro informativo, titúlase Mi primera enciclopedia de los animales, da Editorial Todolibro". 



"Gústame tanto porque o primeiro libro que me compraron e trata de animais".

ADRIANA: "O meu libro favorito é Harry Potter y la piedra filosofal de J.K. Rowling, da Editorial Salamandra".



"Gústame moito porque trata da maxia, fantasía, misterios..Unha vez que empezas a ler non podes parar"

XAVI: " O meu libro favorito é un libro informativo Guía de animales domesticados y del bosque, da Editorial Elibsa".



Gústame tantísimo porque regaloumo o meu irmán e porque encántanme os animais"

ALEX: " O meu libro favorito é La lista de cumpleaños de Ana Manso, da Editorial SM, Serie Barco de Vapor".



"Gústame tanto porque fala dunha nena que pide cousas para o seu aniversario que non se poden comprar"
FABIO: " O meu libro favorito é Los compis escapan de la prisión, o Nº2 da colección, da -editorial Planeta".



"Gústame tanto porque os personaxes son youtubers moi graciosos xogan a videoxogos"

Fery: " O meu libro favorito é Tea Stilton,  La caza del tesoro en Roma da Editorial Destino".



" Gústoume moito porque foron os primeiros libros que lin cando cheguei a España"

OLAIA: "O meu libro favorito é The Chronicles of Narnia, The Lion, the Witch and the Wardrobe, de C.S. Lewis, da Editorial Grafton".


Gustoume moito porque non sabías o que ía pasar a continuación, a ademais hai diferentes criaturas.

ANTÍA:" O meu libro favorito dende hai moitos anos é Billie B. Brown, Billie es una campeona, de Sally Rippin da Editorial Bruño".


"Gústame tanto porque Billie é bastante rara, divertida e extravagante".

O libro favorito da profe Mónica é:
"As bruxas", de Roald Dahl 

"Gústame este libro dende pequena, de feito son fan de Roald Dahl dende que recordo. Disfrutei moito vendo a película que fixeron en 1990, e agora disfrutarei de novo coa nova versión que presentaron nos cines esta semana. Estes son algúns exemplares que fun recolectando cos anos"


Ningún comentario:

Publicar un comentario